Brev:
Aftengrød?
24. januar 2015
Alder:
18 mdr.
Aftengrød?
Kære Helen
Tak for rigtig gode og meget brugbare svar.
Vi er i fuld sving med at rykke vores datters rytme, og det går allerede bedre.
Et lille tillægsspørgsmål går aftengrøden.
Vi giver grød kl 19/19.30 sammen med en kop mælk, og det er som om, hun liver op efter grøden. Skal vi give hende en særlig slags grød?
Vi giver hende pulvergrød (typisk speltgrød eller havregrød), fordi hun kan lide det, og fordi det er nemt. Om morgenen får hun havregrød med ex banan af finthvalsede havregryn, men om aftenen har vi altid givet den af pulver.
Og hvor længe vil hun have glæde af grød om aftenen? Er det ikke meningen, at hun på sigt skal kunne klare sig på aftensmaden?
På forhånd tak.
Bedste hilsner
Lina